Odwiedza nas 33 gości oraz 0 użytkowników.

Wycieczka do Warszawy

W dniach 17-18.05.17 klasy IVb i Vb, pod opieką swoich wychowawczyń, wybrały się na wycieczkę do Warszawy.

Wspólnie doszliśmy do wniosku, że  jest to odpowiedni czas na odwiedzenie Stolicy, ponieważ większość dzieci jeszcze tam nie było. Wszyscy teoretycznie znają najciekawsze zabytki, miejsca i obiekty Warszawy (z telewizji, internetu, czasopism), ale oglądanie "na żywo", to dopiero robi wrażenie. Kiedy dojeżdżaliśmy do śródmieścia i dzieci zobaczyły pierwsze wieżowce, biurowce, tramwaje i cały ten zgiełk, z zaciekawieniem rozglądały się wokół. Pierwszym punktem był Pałac Kultury i Nauki. Pani przewodnik opowiedziała krótką historię Pałacu i szybką windą wyjechaliśmy na taras widokowy na 30 piętrze. Panorama Warszawy naprawdę robi wrażenie!

Następnym punktem wycieczki był spacer w Ogrodzie Saskim, Pomnik Nieznanego Żołnierza (oglądaliśmy zmianę warty), Kościół Św.Krzyża i Uniwersytet Warszawski. Krakowskim Przedmieściem podeszliśmy pod Pałac Prezydencki, na plac Zamkowy i na Starówkę. W Zamku Królewskim obejrzeliśmy prezentację multimedialną "Historia Zamku Królewskiego". Późnym popołudniem udaliśmy się do hotelu "Aramis" na nocleg i obiadokolację. Drugiego dnia wycieczki podziwialiśmy Pałac w Wilanowie, piękne, wielobarwne ogrody i Łazienki Królewskie. Z okien autokaru widzieliśmy Sejm i Senat, palmę na rondzie de Gaulle'a, plac Trzech Krzyży, Budynki TVN-u i radiowej "trójki". Po pysznym obiedzie pojechaliśmy na Stadion Narodowy. Była to nie lada atrakcja, szczególnie dla chłopców, którzy marzą o karierze piłkarza. Wszyscy zakupili pamiątki i "trasą piłkarza" udaliśmy się na zwiedzanie. Duże wrażenie zrobiła na nas kopuła stadionu z rozsuwanym dachem, widownia na 50 tys. osób, szatnie piłkarskie i centrum konferencyjne. Ostatnim punktem wycieczki była wizyta na lotnisku Okęcie. Z tarasu widokowego udało się nam zobaczyć startujące i lądujące samoloty.

Kolację zjedliśmy w drodze powrotnej w radomskim Mc'Donaldzie. Wróciliśmy tuż przed północą - zmęczeni, pełni wrażeń, opaleni mocnym, majowym słońcem. To była naprawdę bardzo ciekawa i udana wycieczka.

wyc_warsz2017_1.jpg - 97.41 KB

Lucyna Kozłowska, Ewa Gunia
maj 2017

Przejdź do góry
Our website is protected by DMC Firewall!